مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-08ورزشي

عباس اورسجی: به دنبال انتقال مقر آسیایی کبدی به ایران هستیم


رییس فدراسیون کبدی با اشاره به دو رویداد جهانی و آسیایی پیش روی این فدراسیون در مورد اقدامات انجام شده برای آنها توضیح داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی امروز چهارشنبه در نشست خبری که به بهانه دومین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان و مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی آسیا برگزار شد، پاسخگوی پرسش خبرنگاران بود.

وی در آغاز این نشست خبری گفت: پیشینه رشته کبدی از زمانی که در قالب فدراسیون در ایران اداره می شود به 20 سال نمی رسد با این حال موفقیت های زیادی داشته ایم، از حیث همگانی و قهرمانی طی این مدت پیشرفت زیادی داشته ایم.

وی به رویدادهای پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: به زودی میزبان مسابقات جهانی جوانان هستیم، نسبت به خیلی از کشورها در این رده سنی فعالیت های زیادی داریم و واقعا حیف هست این فعالیت ها منجر به چنین میزبانی بزرگی نشود، دلیل اینکه بیشتر روی میزبانی جهانی جوانان تمرکز داریم تا بزرگسالان، همین مسئله است.

رییس فدراسیون کبدی با یادآوری اینکه ایران میزبان اولین دوره مسابقات جهانی جوانان بوده، خاطرنشان کرد: فلسفه دیگر از این میزبانی این است که توانایی خود را برای برگزاری مسابقات بین المللی را به رخ جهان بکشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس اورسجی: به دنبال انتقال مقر آسیایی کبدی به ایران هستیم

عباس اورسجی: به دنبال انتقال مقر آسیایی کبدی به ایران هستیم