مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-08سياسي

آغاز بررسی درخواست عفو زندانیان تهرانی از سوی 32 هیات قضایی در 8 زندان


بررسی یک به یک درخواست های زندانیان تهرانی از سوی 32 هیات قضایی در 8 زندان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ 16 بهمن ماه بود که اعلام شد در پی پیشنهاد رییس قوه قضاییه به حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.

پس از آن، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران دستور بررسی وضعیت زندانیان استان تهران را از حیث برخورداری از نهادهای ارفاقی صادر کرد.

در پی دستور رییس کل دادگستری استان تهران، 32 هیات قضایی با سرپرستی مدیران قضایی استان تهران و مجموعا 511 مقام قضایی از صبح امروز به طور هم زمان از هشت زندان استان تهران بازدید به عمل آوردند و وضعیت مددجویان را از حیث برخورداری از نهادهای ارفاقی مورد ارزیابی قرار دادند و دستورات لازم را در جهت مساعدت به زندانیان صادر نمودند.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران پیش از آغاز فرایند بررسی وضعیت مددجویان از حیث برخورداری از نهادهای ارفاقی، در جلسه ای که به صورت ویدیو کنفرانس در ندامتگاه اوین برگزار شد، توصیه های لازم را به هیات های قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی درخواست عفو زندانیان تهرانی از سوی 32 هیات قضایی در 8 زندان

آغاز بررسی درخواست عفو زندانیان تهرانی از سوی 32 هیات قضایی در 8 زندان