مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-08اقتصادي

40 کیلومتر شبکه آب شهری چالوس فرسوده است


رییس امور آبفای شهرستان چالوس، گفت: از مجموع 380 کیلومتر شبکه آب چالوس، حدود 40 کیلومتر فرسوده است که نیازمند برنامه ریزی برای اصلاح است.

- صادق سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بهره برداری از دو پروژه در حوزه آب و فاضلاب به مناسبت دهه مبارک فجر امسال، اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب، یک حلقه چاه آب شرب با دبی 40 لیتر در ثانیه در بلوار امام رضا با مشارکت یکی از خیران با زیر پوشش قرار دادن سه هزار مشترک با هزینه یک میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تامین آب شرب بخش شرقی شهر هچیرود به همان میزان آبی که از شهر چالوس به بعد از پل سردابرود، میانده، شهرک شهید رجایی و محله های امامرود و دوجمان انتقال می یافت، آب چاه جدید به دل شهر برمی گردد و از آب آن برای تامین مناطق ذکر شده استفاده می شود.

وی در خصوص پروژه فاضلاب چالوس اظهار کرد: اتمام عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان دوستگر با لوله گذاری سه هزار متر ، 198 منهلول و 150 انشعاب فاضلاب با زیر پوشش قرار دادن یک هزار و 300 خانوار با هزینه 6 میلیارد و 100 میلیون تومان از دیگر پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال است.

رییس آبفای چالوس تصریح کرد: با توجه به جمعیت بومی در حالت نرمال تولید و مصرف به صورت تقریبی برابری دارد و به نوعی تولید ما جوابگوی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کیلومتر شبکه آب شهری چالوس فرسوده است

40 کیلومتر شبکه آب شهری چالوس فرسوده است