مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-08اقتصادي

افتتاح 18 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه از بهره برداری 18 پروژه در حوزه آب و خاک و صنایع کشاورزی، بهبود تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز امجدی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در راستای کمک به افزایش تولید، حفظ و پایداری امنیت غذایی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی، 18 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال همزمان با این ایام مبارک به بهره برداری می رسد که با افتتاح آن زمینه اشتغال برای 100 نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

وی با اشاره به شعار دهه مبارک فجر امسال با عنوان کشاورزی دانش بنیان، ضامن امنیت غذایی ابراز کرد: از این تعداد 11 طرح در حوزه  آب و خاک از جمله 10 طرح سامانه های نوین آبیاری در 31 هکتار زمین به منظور مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی و افزایش راندمان آبیاری با صرف هزینه 15 میلیارد ریال و یک استخر ذخیر آب در روستای قولنجی به ظرفیت 600 متر مکعب با هزینه 5.

5 میلیارد ریال را شامل می شود.

امجدی در ادامه اضافه کرد: درحوزه صنایع کشاورزی یک واحد سورت و بسته بندی به ظرفیت 15 هزار تن و یک واحد تولید پوره میوه با ظرفیت 4 هزار تن در سال به ارزش 436 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 18 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه

افتتاح 18 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 670 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه