مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-08سياسي

بیانیه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت ایام الله دهه فجر


مجلس خبرگان رهبری در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه فجر از آحاد مردم عزیز کشورمان خواست تا با شرکت یکپارچه در راهپیمایی 22بهمن، - بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است: دهه مبارک فجر و یوم الله22بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی قدس سره و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین می باشد.

نهضت امام خمینی به عنوان یک تجربه نوین، سرآغاز بیداری در برابر ستمگران و موجب قطع ید استکبار جهانی به سردمداری آمریکای تجاوزکار از ایران اسلامی بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران، فروغ امید و گرمی حیات را به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان جهان دمید و تجربه ای تازه از حکومت دینی توأم با ارزشهایی مانند عدالت، استقلال، آزادی و مردمسالاری دینی را به بشریت عرضه نمود.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و عموم امت شریف ایران اسلامی تبریک می گوید و اطمینان دارد که آحاد مردم عزیز کشورمان با قدمهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت ایام الله دهه فجر

بیانیه مجلس خبرگان رهبری بمناسبت ایام الله دهه فجر