مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-08سياسي

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز 22 بهمن اعلام شد


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز 22 بهمن ماه در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شادی مالکی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در توضیح خبر افزود: در روز 22 بهمن ماه مراکز معاینه فنی بیهقی، نیایش، خاوران و شهدای زمان آباد از ساعت 13 الی 18 فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

این تصمیم با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی جهت تسهیل در ارائه خدمات گرفته شده و در این روز با عنایت به حضور شهروندان و همکاران این مجموعه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه فعالیت مراکز به نحوی برنامه ریزی شده که شهروندان بتوانند از خدمات مراکز استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در این روز، تلاش می شود در راستای مدیریت امور مشتریان با پذیرایی و ایجاد سیمای بصری مناسب و شاد در این روز فرخنده به نحو شایسته از مراجعین تکریم گردد.

مالکی در توضیح تعداد مراکز معاینه فنی شهر تهران و استفاده شهروندان از نوبت دهی اینترنتی خاطر نشان کرد: شهر تهران از ظرفیت 56 خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در 17 مرکز معاینه فنی ثابت و هفت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز 22 بهمن اعلام شد

نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روز 22 بهمن اعلام شد