مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-08اقتصادي

دولت نمی تواند با اقدامات سلبی قیمت بلیت هواپیما را کنترل کند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت باید از بعد حاکمیتی برای کنترل قیمت بلیت هواپیما ورود کرده و مابه التفاوت بین قیمت واقعی و قیمت مصرف کننده را به ایرلاین ها بپردازد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت باید از بعد حاکمیتی برای کنترل قیمت بلیت هواپیما ورود کرده و مابه التفاوت بین قیمت واقعی و قیمت مصرف کننده را به ایرلاین ها بپردازد.

احمد دنیامالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش ایرلاین ها برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: واقعیت این است که ایرلاین ها در تامین قطعات و اورهال کردن هواپیماها با سختی های زیادی مواجه هستند و اگر قرار است که قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نکند دولت باید مابه التفاوت بین قیمت واقعی و قیمت مصرف کننده را پرداخت کند.

ایرلاین ها با هزینه های بالایی دست و پنجه نرم می کنند وی در ادامه اظهار کرد: دولت باید از بعد حاکمیتی برای کنترل قیمت بلیت هواپیما ورود پیدا کند، این ورود با اقدامات سلبی موثر نیست.

ایرلاین ها امروز با هزینه های بالایی مواجه هستند و اگر دولت به آنها کمک نکند همین تعداد محدود هواپیماهای فعال نیز کم کم از رده خارج می شوند.

امروز شرکت های دولتی نظیر هما و آسمان نیز وضعیت جالبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نمی تواند با اقدامات سلبی قیمت بلیت هواپیما را کنترل کند

دولت نمی تواند با اقدامات سلبی قیمت بلیت هواپیما را کنترل کند