مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-08سياسي

نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی داند/ قدردان عفو پدرانه باشید


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به عفو بزرگ رهبری گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عفت شریعتی درباره عفو بزرگ رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب 16 بهمن ماه به مناسب چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیام مبارک رجب با عفو تعداد بسیار زیادی از متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند که این عفو بزرگ نشان م یدهد که جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب همیشه به فکر فرزندان این سرزمین و حفظ سرمایه اجتماعی این کشور هستند.

 نماینده زرند و کوهبنا در مجلس ادامه داد: در شرایطی که دشمنان خارجی برای براندازی نظام و تجزیه کشور دندان طمع تیز کرده بودند، با این عفو بزرگ جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هرگز فرزندان خود را دشمن نمی داند هرچند فرزندانش فریب دشمن را بخورند و یا خطایی مرتکب شده باشند.

شریعتی افزود: رهبری از روز اول اغتشاشات  فرمودند که صف فریب خوردگان از خرابکاران و اغتشاشگران جداست و عفو و حذف سوءسابقه برای این افراد یعنی آینده جوانان و فرصت های حرفه ای و اجتماعی این افراد آسیب نخواهد دید.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: نظام عاقل، نظامی است که ببخشد، نبیند، بگذرد، مسائل را بدون دلیل بزرگ نکند و مساله نساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی داند/ قدردان عفو پدرانه باشید

نماینده مجلس: جمهوری اسلامی فرزندان خود را دشمن نمی داند/ قدردان عفو پدرانه باشید