مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-08اجتماعي

راه های مازندران لغزنده است / بارش برف در جاده چالوس


رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت:سطح جاده ها به دلیل بارندگی لغزنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تردد در راه های استان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی از جمله هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر راه های استان از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن محورها در تردد به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین از مسدود بودن محورهای فرعی کمربندی فریدونکنار - بابلسر و محورهای فرعی لاسم - ارجمند و وازک - بلده به دلیل نبود ایمنی خبر داد.

بارش برف در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در همین حال، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران است.

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس حدفاصل گرماب تا گچسر مسیر جنوب – شمال نیمه سنگین بوده و این محور دارای بارش برف و باران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های مازندران لغزنده است / بارش برف در جاده چالوس

راه های مازندران لغزنده است / بارش برف در جاده چالوس