مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-08سياسي

جذب 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ اسفراین


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ در بخش های مختلف از جمله راه سازی، حفاری و حفاظت معدن جذب شده است.

وی یکی از ظرفیت های مهم معدنی خراسان شمالی را معدن آلبلاغ اسفراین دانست و گفت: هم اکنون در این معدن زمینه اشتغال بیش از 100 نفر از همشهریان عزیز فراهم شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معدن طبق قانون باید به مزایده گذاشته شود افزود: هم اکنون اقدامات اولیه در جهت برگزاری مزایده صورت گرفته که پس از بازگشایی پاکت ها و مشخص شدن شرکت برنده اقدامات اولیه آغاز می شود.

حسین پور به تاخیر صورت گرفته در آغاز حفاری این معدن اشاره کرد و ادامه داد: در جهت تامین منافع مردم عزیز شهرستان سه شرط مهم به نفع مردم برای برنده مزایده گذاشته شد که این اقدام باعث کند شدن فرایند آغاز به کار این معدن شده است.

وی احداث کارخانه فرآوری و ایجاد اشتغال برای ساکنان شهرستان را از مهمترین  شروط این مزایده عنوان کرد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ اسفراین

جذب 360 میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی معدن آلبلاغ اسفراین