مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-08اقتصادي

بهره برداری از سه پیاده راه با هزینه 4 میلیارد و 700 میلیون تومان


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه پیاده راه با هزینه چهار میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و همچنین توسعه انسان محور شهر، اقدام به احداث پنج هزار و 300 متر مربع پیاده راه در کوچه های تاریخی کردیم که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند.

وی افزود: پیاده راه کوچه ثبت به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه و پیشرفت فیزیکی 100 درصدی در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

هوشیار با اشاره به بهره برداری از پیاده راه کوچه کرباسی طی روزهای آتی اعلام کرد: عملیات اجرایی پیاده راه کوچه تاریخی کرباسی به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد تومان هزینه به اتمام رسیده و همزمان با دیگر پروژه های شهر به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پیاده راه دالان میرزا رضا یک هزار و 300 مترمربع طول و دو میلیارد تومان هزینه تکمیل و طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: سنگفرش معابر مرکزی و کوچه های تاریخی شهر، در سال آینده در دستور کار شهرداری تبریز خواهد بود که اعتبار لازم در این حوزه نیز پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سه پیاده راه با هزینه 4 میلیارد و 700 میلیون تومان

بهره برداری از سه پیاده راه با هزینه 4 میلیارد و 700 میلیون تومان