مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-08سياسي

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد


یادواره شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب در استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آب پخش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهید سلیمان شریفی اولین شهید انقلاب در استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان هر سال پایانی را برای نظام جمهوری اسلامی در ذهن خود ترسیم می کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در دین و مکتب اهل بیت دارد اضافه کرد: شاخ و برگ انقلاب اسلامی مدام در حال رشد است و شاهد رویش های بزرگی هستیم که محصول این انقلاب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جوانان ما اعتکاف و مسجد و برنامه های دینی و اسلامی و مسائل ملی را رها نمی کنند افزود: جمعیت انقلابی ما روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه آمریکا و غرب با چپاول دیگر کشورها می توانند زندگی کنند خاطرنشان کرد: به همین دلیل به دنبال سلطه و سپس غارت و چپاول ثروت دیگر کشورها هستند تا به قدرت مالی برسند.

حیات این کشورها به استعمارگری است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انگلیسی ها چهار بار به بوشهر حمله کرده اند و هر چهار بار شکست خورده اند تصریح کرد: تلاش آنها این بوده که بتوانند چپاول کنند و در کشور ما هم دنبال این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد

یادواره اولین شهید انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار شد