مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-08سياسي

سازش 2678 پرونده با نقش آفرینی مشارکت های مردمی در کرمان/ کاهش 30 درصدی جرائم خشن


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان کرمان گفت: 2678 پرونده در سال جاری با مشارکت مردم و سران طوایف، معتمدین و مجریان طرح اورژانس قضایی منجر به صلح سازش شده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان کرمان گفت: 2678 پرونده در سال جاری با مشارکت مردم و سران طوایف، معتمدین و مجریان طرح اورژانس قضایی منجر به صلح سازش شده است.

سیدمهدی قویدل صبح امروز 19 بهمن ماه در ششمین گردهمایی علماء و سران طوایف شرق و جنوب استان کرمان گفت: موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و در مجموع مسئولیت اجتماعی، موضوع مهم و کلیدی در هر جامعه است.

او موفقیت در پیشگیری از جرم را در گرو استفاده از معتمدین و متنفذین دانست و اظهار کرد: این مهم موضوع فراقوه ای و مشارکتی و اجتماعی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: قدمت میثاقنامه عدالت و امنیت در استان کرمان به سال 1396 برمی گردد و گردهمایی علماء و سران طوایف شرق و جنوب استان کرمان هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود و پرونده های زیادی با همکاری سران طوایف، علما و مردم به صلح و سازش منجر شده است.

او با بیان این مطلب که 2678 پرونده در سال جاری با مشارکت مردم و سران طوایف و معتمدین و مجریان طرح اورژانس قضایی منجر به صلح سازش شده است، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش 2678 پرونده با نقش آفرینی مشارکت های مردمی در کرمان/ کاهش 30 درصدی جرائم خشن

سازش 2678 پرونده با نقش آفرینی مشارکت های مردمی در کرمان/ کاهش 30 درصدی جرائم خشن