مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-08اجتماعي

تجهیز همه اتوبوس های ناوگان شهری اهواز به دستگاه های کارتخوان


سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز از تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک خبر داد.

رضا بزاززاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تجهیز اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دستگاه های کارتخوان و پرداخت کرایه از طریق بلیت الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر نصب و تجهیز همه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری به دستگاه ها برای استفاده از بلیت الکترونیک انجام شده و اتوبوسی وجود ندارد که به این دستگاه مجهز نباشد.

وی در خصوص اخذ 1500 تومان بابت کرایه اتوبوس افزود: در حال حاضر نرخ کرایه کارت بلیت الکترونیک از 700 تا 960 تومان است اما در صورت پرداخت نقدی، کرایه 1500 تومان از شهروندان گرفته می شود بنابراین شهروندان می توانند با تهیه کارت شهروند به مبلغ 5 هزار تومان و استفاده از دستگاه کارتخوان اتوبوس، در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

بزاززاده در خصوص افزایش نرخ کرایه اتوبوس نیز گفت: امسال فعلا افزایش نرخ کرایه اتوبوس نداشتیم اما در اسفندماه نرخ کرایه جدید امسال اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز همه اتوبوس های ناوگان شهری اهواز به دستگاه های کارتخوان

تجهیز همه اتوبوس های ناوگان شهری اهواز به دستگاه های کارتخوان