مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-08سياسي

2 پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد


2 پروژه شامل پیاده روسازی معابر و بهسازی و اصلاح خط پروژه بلوار غدیر شهر بندر ریگ شهرستان گناوه با اعتبار 33 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر افتتاح و اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری صبح چهارشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و ارمغان های زیادی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه آزادگان جهان به همراه داشته است.

فرماندار گناوه افزود: آزادی، مبارزه با ظلم و ستم، عزت و رهایی ملت ایران از یوغ و ظلم و ستم و استبداد و استعمارگران دستاورد بزرگ انقلاب بوده است.

وی گفت: با گذشت 44 سال از عمر پربرکت نظام اسلامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی باید چهره به چهره، فرد به فرد و با افتخار و صدای رسا و گویا برای عموم جامعه بازگو و تبیین شود.

وی ادامه داد: در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی، در دهه فجر و هفته دولت کارهای بسیار بزرگی انجام شده یا در حال انجام است که باید به نحو مؤثر و شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: نگاه ما برای خدمت رسانی به مردم شهرستان و بخش ریگ نیز نگاهی همه جانبه است و مردمی که در همه صحنه های سخت انقلاب مشارکت فعال داشته اند سزاوار بهترین و شایسته ترین خدمات هستند و باید با خدمت رسانی بی منت، مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد

2 پروژه عمران شهری در بندر ریگ افتتاح و اجرایی شد