مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-08سياسي

موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از 5 سال


اعضای این کمیسیون در مصوبه ای با واردات خودرو با عمر کمتر از 5 سال موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز خود اجازه دادند تا در سال 1402 خودروی دست دوم سبک و سنگین با عمر کمتر از 5 سال به کشور وارد شود.

وی افزود: همچنین با مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق عوارض گمرکی واردات ماشین آلات خطوط تولید از 4 درصد به یک درصد کاهش یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین دولت را مکلف کردند تا سهم 15 درصدی خود از حقوق معادن را هر سه ماه یک بار به صندوق معین هر استان واریز کند.

قالیباف: واردات خودروهای کارکرده از مناطق آزاد انجام می شود/ تا تصویب بودجه باید منتظر ماند در پی موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعلا واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد انجام می شود، معتقد است که تا زمان تصویب نهایی قانون بودجه و ابلاغ و اجرای آن هیچ موردی قطعی نیست و باید منتظر ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در جلسه 10 بهمن ماه، واردات خودروهای کارکرده با عمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از 5 سال

موافقت مجلس با واردات خودرو با عمر کمتر از 5 سال