مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-08سياسي

لزوم تبیین شخصیت معنوی آیت الله دهکردی برای جوانان


آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی یکی از مفاخر و مشاهیر کشور و چهارمحال و بختیاری است که باید شخصیت ایشان برای جوانان تبیین شود.

- شهرکرد_رییس دانشگاه شهرکرد گفت: آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی یکی از مفاخر و مشاهیر کشور و چهارمحال و بختیاری است که باید شخصیت ایشان برای جوانان تبیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر پیرعلی در اولین همایش ملی آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی اظهار کرد: امروز دانشگاه شهرکرد در اولین همایش ملی آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی میزبان جمعی از اساتید و محققان حوزه و دانشگاه کشور است.

وی افزود: آیت الله سید ابوالقاسم دهکردی یکی از مفاخر و مشاهیر کشور و استان چهارمحال و بختیاری است که با توجه به مقام و جایگاه علمی و عرفانی این فقیه بزرگ، باید بیش از پیش به تبیین شخصیت معنوی این عالم عالی قدر پرداخته شود.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اهمیت جوانان به عنوان آینده سازان کشور تاکید کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد تقویت ارتباط میان حوزه علمیه و دانشگاه است و در همین راستا گروه همکاری های علمی حوزه و دانشگاه را، راه اندازی کرده ایم تا فعالیت های قرآنی و بین رشته ای را به طور گسترده تری پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین شخصیت معنوی آیت الله دهکردی برای جوانان

لزوم تبیین شخصیت معنوی آیت الله دهکردی برای جوانان