مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-08اقتصادي

مشارکت 7 پیمانکار در عملیات تخریب آب بندان های گرگانرود


کارشناس مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با بیان اینکه در عملیات تخریب آب بندان های گرگانرود 7 پیمانکار مشارکت دارند، - گفت: ماشین آلات شرکت توزیع و بهره برداری سد آقدکش و طرح توسعه شرکت آب منطقه ای به مجموعه اضافه می شوند.

احمد فرحی ظهر امروز سه شنبه 18 بهمن 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه عملیات تخریب آب بندان های غیرمجاز در استان گلستان و حاشیه رودخانه گرگانرود حدفاصل شهر گنبدکاووس تا سد وشمگیر با تمام قوا تداوم دارد، اظهار کرد: این عملیات با هدف تخریب 75 آب بندان از 6 بهمن ماه آغاز شده است.

کارشناس مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای گلستان با تأکید بر اینکه تاکنون 20 آب بندان در این مسیر تخریب شده است، ادامه داد: بیشترین تخریب ها در روستای فیضیه 1 و 2 ، امیدیه، سلمان فارسی 1 و 2 و بخشی از ساحل راست سد وشمگیر است.

وی به نحوه تخریب آب بندان ها با استناد به دستورالعمل ابلاغی اشاره کرد و افزود: ابتدا و انتهای آب بندان ها به طول 10 الی 15 متر تخریب می شود.

فرحی تعداد ماشین آلات به کار گرفته شده در اجرای این پروژه را 12 دستگاه عنوان کرد و گفت: تعداد 6 دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه کفی، تحت نظارت هفت پیمانکار عملیات تخریب را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 7 پیمانکار در عملیات تخریب آب بندان های گرگانرود

مشارکت 7 پیمانکار در عملیات تخریب آب بندان های گرگانرود