مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-08اقتصادي

گزارشی از گازرسانی به روستاهای شمال آذربایجان غربی


تأمین زیر ساخت ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، نمونه عینی و بارز برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است و امروزه بزرگترین منطقه آزاد تجاری و صنعتی ایران باگذشت 44 سال از انقلاب اسلامی ایران شاهد تحولی شگرف در عرصه گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی تأمین زیر ساخت ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، نمونه عینی و بارز برقراری عدالت اجتماعی در جامعه است و امروزه بزرگترین منطقه آزاد تجاری و صنعتی ایران باگذشت 44 سال از انقلاب اسلامی ایران شاهد تحولی شگرف در عرصه گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته است.

گازرسانی زمینه ساز افزایش رفاه اجتماعی، اشتغال زایی و حفاظت محیط زیست است و این مهم در عین حال، موجب بالا رفتن صادرات فرآورده های نفتی نیز، شده است.

روانبخش یکی از اهالی روستای گازرسانی شده ماکو در گفت و گو با ایسنا گفت: قبل از اینکه گاز به روستا بیاید واقعا زندگی سختی را در روزهای سرد سال پشت سر می گذاشتیم ولی به برکت این گاز دیگر نیاز به سوزاندن نفت نداریم.

پاشازاده یکی دیگر از اهالی روستاهای گازرسانی شده بازرگان نیز به ایسنا با ابراز خرسندی از نعمت گاز در روستا گفت: امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیتهای قانونی و همدلی همه مسئولین ذی صلاح شاهد بهره مندی تمامی روستاهای باقی مانده و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از گازرسانی به روستاهای شمال آذربایجان غربی

گزارشی از گازرسانی به روستاهای شمال آذربایجان غربی