مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-08اقتصادي

طراحی سامانه ای برای موقعیت یابی نیروهای امدادی در زمان حادثه


یک شرکت دانش بنیان با دریافت تسهیلات نمونه سازی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه ها موفق به طراحی و توسعه سامانه موقعیت یابی نیروهای امدادی شد.

- یک شرکت دانش بنیان با دریافت تسهیلات نمونه سازی از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه ها موفق به طراحی و توسعه سامانه موقعیت یابی نیروهای امدادی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی موذن علوی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در ارتباط با طراحی و راه اندازی دستگاه موقعیت یاب و پایش علایم حیاتی نیروهای امدادی در زمان بروز حوادث، گفت: این سامانه امکان رصد وضعیت سلامت گروه های امدادی، کنترل وضعیت مکانی و فاصله با نزدیکترین نقطه امن را در زمان بروز حوادثی مانند آتش سوزی و ریزش ساختمان دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن، اظهار کرد : برای توسعه فناوری و همچنین تحقیق و توسعه جهت کاهش خطا و افزایش قابلیت استفاده برای نیروهای امدادی از تسهیلات نمونه سازی صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن استفاده کردیم.

وی ادامه داد: این سامانه یکی از پرچالش ترین مسائل و مشکلات ناشی از ریزش ساختمان و آتش سوزی های گسترده در زمان بروز بحران و حوادث در مناطق شهری را برطرف می کند و به کمک آن می توان محل دقیق حضور نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه ای برای موقعیت یابی نیروهای امدادی در زمان حادثه

طراحی سامانه ای برای موقعیت یابی نیروهای امدادی در زمان حادثه