مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-08اقتصادي

11 پروژه در بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می شود


در دهه مبارک فجر امسال 11 پروژه با اعتبار 182 میلیارد و 700 میلیون تومان در بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام محمدی عصر سه شنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی شهر بندر ریگ اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال 11 پروژه با اعتبار 182 میلیارد و 700 میلیون تومان در بخش ریگ افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

بخشدار ریگ شهرستان گناوه افزود: بخشی از این پروژه ها در روزهای گذشته با حضور مدیران بخش ریگ افتتاح یا اجرا شده است و تعدادی نیز امروز انجام و بخشی نیز در سفر استاندار بوشهر به شهرستان انجام خواهد شد.

وی گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی، تسهیلات بخش دولتی و اعتبارات تملک سرمایه ای شهرستان انجام شده اند.

بخشدار ریگ شهرستان گناوه تصریح کرد: پروژه های حوزه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روزهای گذشته همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شدند و در روز جاری طرح های عمران شهری و ورزشی و درمانی و در روزهای آینده نیز طرح های تولیدی و صنعتی آغاز یا افتتاح می شوند.

محمدی با بیان اینکه با حمایت ها و هدایت فرماندار شهرستان، خدمات دولت تا دورترین نقاط بخش ریگ گسترش یافته است گفت: دو روستای سمندکی و عرش بخش ریگ شهرستان گناوه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه در بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می شود

11 پروژه در بخش ریگ شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می شود