مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:252023-02-08سياسي

تشریح روند رو به رشد خاش از زبان فرماندار


نخبگان و دانشگاهیان و اقشار جوانان و بانوان از سرمایه های ارزشمند نظام هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار سیستان و بلوچستان گفت: نخبگان و دانشگاهیان و اقشار جوانان و بانوان از سرمایه های ارزشمند نظام هستند.

صاحب گل صالحی در دیدار با نخبگان و دانشگاهیان این شهرستان که به مناسبت دهه فجر انجام شد, بیان کرد: مطالبات دانشجویان و نخبگان از جنس نشاط، امیدواری و توسعه است، بنابراین نخبه و دانشجو با روحیه مطالبه گری و شور و نشاط خاص موجبات ایجاد حرکت و پاسخگویی را فراهم می کند و چه بسا مشارکت و همراهی این عزیزان در فرآیند حل مسئله به مدیران کمک کننده خواهد بود و در این مسیر اعتماد و حمایت از قشر دانشجو به پیشرفت زیرساختی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

می انجامد.

وی افزود: احساس مسئولیت و دغدغه مندی در قبال آنچه در جامعه اتفاق می افتاد از ویژگی های تراز دانشجویان انقلابی است که ما به عینه این موضوع را در نشست با شما دانشجویان عزیز شاهد بودیم چرا که مباحث مطروحه شما کاملا به حق، مسئولانه، سازنده و به دور از هرگونه غرض ورزی بود.

صالحی ادامه داد: دانشجویان، ریل گذاران مسیر رشد و توسعه جامعه؛ با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی با موضوع بررسی انقلاب، چالش ها و افق پیشرو می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند رو به رشد خاش از زبان فرماندار

تشریح روند رو به رشد خاش از زبان فرماندار