مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:052023-02-08حوادث

از دام پلیس برای سارق انباری ها تا لواشک هایی با طعم تریاک!


دام پلیس برای سارق انباری های شهر و کشف لواشک هایی با طعم تریاک مهم ترین خبرهای امروز حوادث از شهرستان شاهرود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگاران، از دستگیری سارق انباری مجتمع های مسکونی و کشف 15 فقره سرقت توسط مأموران کلانتری 11 آزادی این شهر خبر داد.

وی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود، با عنایت به حساسیت موضوع، رسیدگی به آن در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری 11 آزادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ های به دست آمده در صحنه های سرقت و همچنین شیوه و شگرد خاص سارق، سرانجام ردپای فردی سابقه دار در این پرونده ها به دست آمد.

کریمی از تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه سخن گفت و افزود: متهم با اقدام عملیاتی پلیس در مخفی گاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت.

وی از اعتراف متهم ضمن رویارویی با ادله محکم پلیس خبر داد و اظهار کرد: سارق به 15 فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی اعتراف کرد و با شناسایی مالخر اموال مسروقه، او نیز دستگیر و با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی اعزام و با قرار قانونی روانه زندان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دام پلیس برای سارق انباری ها تا لواشک هایی با طعم تریاک!

از دام پلیس برای سارق انباری ها تا لواشک هایی با طعم تریاک!