مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:552023-02-07ورزشي

طرح ملی مینی فوتبال در سمنان اجرا می شود


طرح ملی مینی فوتبال محلات در راستای توسعه ورزش های همگانی در استان سمنان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح مینی فوتبال محلات توسط وزارت ورزش و جوانان، نخستین جلسه کارگروه استانی مینی فوتبال محلات با حضور اعضای شورای تربیت بدنی و ورزش و اعضای کارگروه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و رییس کارگروه، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیأت ورزش های همگانی استان در سالن کوثر استانداری سمنان تشکیل شد.

در این جلسه، ضمن ارائه گزارش نهایی مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی استان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، دستورالعمل اجرایی طرح ملی مینی فوتبال توسط رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان در جلسه ارائه و تشریح شد.

همچنین اعضای کارگروه، نظرات خود را ارائه دادند و احمد ریواده، معاون استاندار سمنان ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان و هیأت ورزش های همگانی استان سمنان به عنوان هیأت برتر و بسیار فعال استان و کشور، بر لزوم تداوم جلسات کارگروه و فعالیت جدی همه اعضا برای برگزاری این رویداد ملی بسیار ارزشمند تأکید کرد.

ریواده ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، پایگاه های بسیج، کارخانجات و واحدهای صنعتی و کارگری استان در این طرح ملی و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی مینی فوتبال در سمنان اجرا می شود

طرح ملی مینی فوتبال در سمنان اجرا می شود