مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-07سياسي

صداوسیما به زیمباوه فیلم و سریال می دهد


رییس صداوسیما در دیدار با مونیکا موتسوآنگوآ، وزیر اطلاعات، تبلیغات و رسانه های عمومی جمهوری زیمبابوه موضوعات همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از جمله تبادل رسانه ای در حوزه فیلم، - سریال و مستند را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، هیات اعزامی جمهوری زیمبابوه با همراهی وزیر اطلاع رسانی، تبلیغات و رسانه های عمومی جمهوری زیمبابوه و وزیر صنایع و تجارت با پیمان جبلی، رییس صداوسیما دیدار و گفت وگو کردند.

رییس صداوسیما در دیدار با وزیر اطلاعات، تبلیغات و رسانه های عمومی جمهوری زیمبابوه با معرفی سازمان صداوسیما و تولیدات نمایشی آن به قابلیت توزیع این آثار در خارج از کشور و راه های همکاری هرچه نزدیک تر دو کشور در راستای انتقال تجارب رسانه ای اشاره کرد.

ما می توانیم به توانمندی های جدید برسیم جبلی با اشاره به مسیر دشواری که کشور زیمبابوه برای استقلال طی کرده است، عنوان کرد: رسیدن به استقلال و عبور از نظام دیکتاتوری در جمهوری زیمبابوه بی شباهت به مسیر سختی که جمهوری اسلامی برای رسیدن به استقلال طی کرد نیست و در این تجربه مشترک می توانیم به توانمندی های جدید دست یابیم.

وی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل و هم افزایی در حوزه فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما به زیمباوه فیلم و سریال می دهد

صداوسیما به زیمباوه فیلم و سریال می دهد