مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-07اقتصادي

توسعه سیستم آبیاری نوین «سد کوهبرد» انجام شود/ پوشش 350 هکتاری


دهدشت_ مدیر کل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تکمیل سازه و آبگیری «سد کوهبرد» انجام شده و باید برنامه ریزی برای توسعه سیستم آبیاری نوین این سد انجام شود.

- دهدشت_ مدیر کل دفتر امور آب کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تکمیل سازه و آبگیری سد کوهبرد انجام شده و باید برنامه ریزی برای توسعه سیستم آبیاری نوین این سد انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا سرافرازی روز سه شنبه در بازدید از سد شهید دلنسب کوهبرد شهرستان کهگیلویه با اشاره به مزایا و خصوصیات شهرستان کهگیلویه افزود: یکی از مهمترین شاخص های این اقلیم، منابع آبی سرشار و خاک خوب با کیفیت عالی است که می تواند روی هم رفته در جهت بهره وری محصولات کشاورزی کمک کنند.

وی با اشاره به مراحل پایانی سد شهید دلنسب کوهبرد کهگیلویه گفت: این سد قریب به 2 و نیم میلیون متر مکعب ظرفیت از منابع آبی بسیار شیرین و با کیفیت دارد که حدود 350 هکتار از اراضی را تحت پوشش قرار می دهد.

سرافرازی با بیان اینکه سازه و سر ریز سد آماده است، خاطر نشان کرد: با مطالعات انجام شده و حمایت وزارت جهاد کشاورزی، اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی و اجرای خطوط شبکه آبیاری قطره ای و نوین این طرح در فازهای بعدی تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستم آبیاری نوین «سد کوهبرد» انجام شود/ پوشش 350 هکتاری

توسعه سیستم آبیاری نوین «سد کوهبرد» انجام شود/ پوشش 350 هکتاری