مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-07اقتصادي

ضرورت توجه به اشتغال همدان/ مدیران پای کار باشند


سرپرست فرمانداری همدان بر لزوم توجه به موضوع اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: باید به صورت ویژه این موارد مورد توجه و در دستور کار مدیران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم مخفی شامگاه سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر لزوم توجه به موضوع اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: باید به صورت ویژه این موارد مورد توجه و در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به مأموریت های متنوع فرمانداری در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی نیز تصریح کرد: تنظیم بازار، اقتصاد کشاورزی و کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال اولویت های کاری در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری است که باید بدان توجه شود.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی علیرغم مشکلات عمده کارهای بزرگی در دست اقدام است؛ افزود: با این حال شاهدیم که دشمن نیز با حجم گسترده عملیات روانی و بهره گیری از قدرت رسانه ها و فضای مجازی همواره به دنبال سیاه نمایی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این مراسم از زحمات علی اکبر سلطانی راد قدردانی و اسدالله ربانی مهر به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اشتغال همدان/ مدیران پای کار باشند

ضرورت توجه به اشتغال همدان/ مدیران پای کار باشند