مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-07سياسي

معرفی دستاوردهای گردشگری همدان در نمایشگاه بین المللی تهران


معاون گردشگری استان همدان از معرفی و ارائه دستاوردهای گردشگری همدان در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

- علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری، جامعه هتل داران و فعالان بخش خصوصی و رسانه های استان همدان به معرفی دستاوردهای گردشگری این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران می پردازند.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی تهران سه غرفه 250 متر مربع به میراث فرهنگی استان همدان، یک غرفه 130 مترمربع به شهرداری ملایر و یک غرفه 130 مترمربع به شهرداری همدان در سالن 38 A اختصاص داده می شود.

معاون گردشگری همدان تصریح کرد: نمایشگاه ها همواره یکی از ابزار کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری به شمار می رود و به عنوان نقطه کانونی برای رودررو کردن عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات هستند و نقش به سزایی در معرفی نوآوری ها و خلاقیت های عرصه های مختلف دارند.

وی به حضور با برنامه همدان در این رویداد اشاره کرد و گفت: بر همین اساس معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاری نمایشگاه جامع و کاملی با عنوان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته را در دستور کار خود قرار داده و آن را در تقویم رویدادهای سازمان جهانی گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دستاوردهای گردشگری همدان در نمایشگاه بین المللی تهران

معرفی دستاوردهای گردشگری همدان در نمایشگاه بین المللی تهران