مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-07اقتصادي

25 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: 25 درصد اعتبارات عمرانی امسال در استان اردبیل تخصیص یافته که عمده آنها نقد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعثوب نژادمحمد در بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی امسال به استان بوده که از این رقم 350 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: از مجموع 25 درصد اعتبارات تخصیص یافته به استان، 19 درصد نقد و 6 درصد اسناد خزانه بوده که برای اجرا و تکمیل 244 طرح در قالب یک هزار و 10 پروژه هزینه شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد اعتبارات جاری استان نیز گفت: در 10 ماهه امسال 85 درصد این اعتبارات هزینه شده که رقمی بالغ بر 679 میلیارد تومان است.

نژادمحمد افزود: ما در حال حاضر دیون پرسنلی نداریم اما بدهی به پیمانکاران را که به صورت ثبت شده است، پیگیر هستیم تا تأمین شده و پرداخت این مطالبات انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مرخصی بازنشستگان 1401 پرداخت نشده و در این زمینه منتظر دستورالعمل ها و ابلاغ های جدید کشوری هستیم.

نژادمحمد اضافه کرد: قرار است کسری اعتبارات هزینه ای و عمرانی از محل درآمدهای بخش مولدسازی جبران شود که امیدواریم با تحقق صد درصدی منابع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است

25 درصد اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است