مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-07اقتصادي

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی در مازندران/ سامانه مردمی فعال شد


فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی مسکن و زمین کشور گفت: طی 10 ماهه امسال در مازندران ازتعرض به اراضی ملی به ارزش هزار میلیارد تومان جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد جواد خردمند شامگاه سه شنبه در راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت با اشاره به راه اندازی سامانه مردمی 1656 یگان حفاظت اظهار داشت: در حوزه گزارش های مربوط به زمین خواری به محض آنکه مردم با این شماره تماس بگیرند، همکاران من در هر نقطه از کشور، در محل حاضر می شوند تا جلوی تخلف را بگیرند.

سرهنگ خردمند افزود: اقدامات خوب و اثرگذاری در برخورد با زمین خواران و متصرفان در حال انجام است و باتوجه به اینکه قیمت زمین در این استان مازندران بالاست باید نگاهمان ویژه باشد.

خردمند با بیان اعلام اینکه استان مازندران از لحاظ نیروی یگان حفاظت و حقوقی مظلوم ترین استان در کشور است، تاکید کرد: تعداد محدود نیروهای گشتی در مازندران باعث شده که ما زحمت زیادی به نیروهای فراجا بدهیم در این راستا مقرر شده که بحث جذب نیرو را عملی و اجرایی کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با تاکید بر اهمیت بحث جلوگیری از زمین خواری در مازندران، عنوان کرد: براساس گزارش 10 ماهه امسال در استان مازندران از تعرض زمین ها به ارزش هزار میلیارد تومان جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی در مازندران/ سامانه مردمی فعال شد

جلوگیری از تعرض به اراضی ملی در مازندران/ سامانه مردمی فعال شد