مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:452023-02-07بين الملل

گفتگوی تلفنی وزیر دفاع سوریه با همتای روسی


وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با سپهبد علی محمود عباس همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.

همچنین جوزف عون فرمانده ارتش لبنان نیز در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه از همبستگی ملت لبنان با رهبران و ملت سوریه خبر داد و گفت: بیروت آماده اعزام تیم امداد و نجات با تجهیزات کامل برای امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان سوریه است.

این در حالی است که پیش از این رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز تماس تلفنی با ارتشبد خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه و سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم های پزشکی و امدادگر خبر داد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه ضمن همدردی و تسلیت به دولت و خانواده های جانباختگان شهروندان کشورهای دوست و برادر ترکیه و سوریه از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آسیب دیدگان و مجروحان حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی وزیر دفاع سوریه با همتای روسی

گفتگوی تلفنی وزیر دفاع سوریه با همتای روسی