مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-07سياسي

جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه خود می داند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه عقلی،شرعی و اخلاقی خود می داند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه عقلی،شرعی و اخلاقی خود می داند.

عباسعلی گرزین عصر سه شنبه 18 بهمن در مراسم افتتاح خانه هلال احمر اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی بت شکن، تاریخ شناس و انسان شناس بود به طوری که در میان انسان های غیرمعصوم کمتر انسانی را مشاهده می کنیم که اینگونه شجاعانه در برابر آسیب ها و فشارها ایستادگی کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امام خمینی (ره) توانست با کمک مردم بزرگترین انقلاب سیاسی فرهنگی قرن های اخیر به ویژه پس از غیبت امام زمان (عج) را رقم زده و زمینه ظهور امام عصر را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهدا بزرگترین و شیرین ترین سرمایه زندگی خود را تقدیم انقلاب کردند تا عزت و امنیت را برای مردم تامین کرده و دوران تاریخی زرینی را در جهان به ثبت برسانند.

گرزین تصریح کرد: هدف از افتتاح خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی این است که جامعه هدف تبلیغات اسلامی در کنار ارائه خدمات فرهنگی به خدمات اجتماعی بپردازند زیرا این خواسته رهبر معظم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه خود می داند

جامعه روحانیت خدمات اجتماعی به مردم را وظیفه خود می داند