مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-07ورزشي

سرمربی ملوان: از کیفیت ذوب آهن با خبریم/می خواهیم عدالت رعایت شود


خوشبختانه با پیروزی خانگی و بازی خوبی که برابر نساجی داشتیم تیممان به خوبی از لحاظ روحی ریکاوری شد و برایمان بسیار مهم است بتوانیم برابر تیم خوب ذوب آهن نتیجه بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوبآهن اظهار داشت: شرایط هر بازی با دیگری متفاوت است، به هیچ عنوان نمی توان با نتایج گذشته تیم ها شرایط مسابقه پیش را سنجید؛ ما از کیفیت تیم ذوب آهن با خبر هستیم و می دانیم چقدر انسجام تیمی خوبی دارند و باید با تمرکز و توان بالا در این مسابقه ظاهر شویم.

وی در خصوص کنسلی پرواز این تیم برای سفر به اصفهان گفت: متاسفانه سفرمان به شکل عجیبی کنسل شد و در حالی که هزینه پرواز را 5 روز زودتر پرداخت کردیم 3 ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی توانیم با پرواز به اصفهان برویم و به ناچار ساعت 3 بعد از ظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمالاً 10 الی 12 ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم، باشگاه در این خصوص با باشگاه محترم ذوب آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده و امیدواریم با تاخیر دو ساعت بازی موافقت شود .

زارع در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات داوری در دیدارهای اخیر ملوان گفت: کمتر می بینید پس از بازی ها در مورد داوری صحبتی داشته باشم مگر اینکه در خصوص صحنه ای به یقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی ملوان: از کیفیت ذوب آهن با خبریم/می خواهیم عدالت رعایت شود

سرمربی ملوان: از کیفیت ذوب آهن با خبریم/می خواهیم عدالت رعایت شود