مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-07سياسي

استان یزد در طرح ملی نهضت مسکن الگوی ویلایی سازی می شود


مهران فاطمی با حضور در رویداد رسانه ایِ چه سفرها کرده ایم» تاکید کرد که استان یزد در طرح ملی نهضت مسکن الگوی ویلایی سازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا مهران فاطمی استاندار یزد در رویداد رسانه ای چه سفرها کرده ایم با بیان اینکه آب مسئله اول استان یزد بوده که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است، گفت: در دولت سیزدهم در کمتر از 14 ماه رییس جمهوری محترم و معاون اول ایشان پای این مطالبه مردمی آمدند و محصول این مجاهدت و توجه این شد که ما تاب آوری آبی خودمان را از 18 ساعت در تابستان به 30 ساعت رساندیم و این تاب آوری در زمستان از 24 ساعت به 40 ساعت رسید.

او شروع بزرگترین عملیات اجرایی آبی کشور در استان یزد را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: این پروژه دغدغه آب استان یزد را تا 100 سال آینده برطرف می کند.

انتقال 200 میلیون متر مکعب آب از خلیج فارس و دریای عمان به ایران مرکزی با سقف اعتباری 150 هزار میلیارد تومان یک اتفاق بزرگ است که آرزوی 44 ساله مردم یزد را برطرف می کند که خیلی ها معتقد بودند میسر نمی شود.

استاندار یزد نگاه ویژه شخص رییس جمهور و معاون اول را علت عملیاتی شدن این پروژه بزرگ دانست و ادامه داد: افتتاح خط پدافندی با اعتبار 800 میلیارد تومان با همه سختی های موجود، در ثانیه 300 لیتر آب منتقل می کند که در طول سال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یزد در طرح ملی نهضت مسکن الگوی ویلایی سازی می شود

استان یزد در طرح ملی نهضت مسکن الگوی ویلایی سازی می شود