مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 20:052023-02-07اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 85 طرح در خلخال/ سی تی اسکن دوم شهرستان به بهره برداری رسید


در هفتمین روز دهه فجر در خلخال 85 طرح عمرانی، اقتصادی و بهداشتی افتتاح، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور یاسر عبداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در خلخال، بیش از 85 طرح عمرانی، اقتصادی و بهداشتی با اعتبار بالغ بر 354 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در روستای پروچ، ساخت بزرگترین واحد کشتارگاهی طیور با کشتار روزانه 16 هزار قطعه مرغ با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان 35 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

در ادامه با حضور سیدغنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال، اعضای شورای اداری و معاون استاندار 8 طرح بهداشتی و حوزه دانشکده علوم پزشکی از جمله سی تی اسکن دوم بیمارستان، دستگاه ماموگرافی، آزمایشگاه پاتولوژی، بخش نگهداری ویژه نوزادان NICU، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی با اعتبار بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سپس با حضور مسوولین استانی و شهرستانی افتتاح 68 طرح عمرانی، 9 طرح اقتصادی، کلنگ زنی 4 طرح عمرانی و شروع عملیات گازرسانی به روستاهای جلال آباد، سقزچی و قشلاق برندق به صورت همزمان رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 85 طرح در خلخال/ سی تی اسکن دوم شهرستان به بهره برداری رسید

افتتاح و کلنگ زنی 85 طرح در خلخال/ سی تی اسکن دوم شهرستان به بهره برداری رسید