مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-07سياسي

خبرنگار ایسنا در جشنواره ابوذر بوشهر برگزیده شد


حسین فیروزه، خبرنگار ایسنا در هفتمین دوره جشنواره رسانه ای استان بوشهر در بخش گزارش برگزیده شد.

- آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه ای استان بوشهر روز سه شنبه 18 بهمن با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور و مسئولان استانی در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار و برگزیدگان در رشته های گزارش، یادداشت، خبر، عکس، موشن گرافیک، گزارش ویدئویی، فیلم کوتاه، بخش ویژه مسئولیت های اجتماعی و مصرف بهینه برق معرفی و تجلیل شدند.

حسین فیروزه، خبرنگار ایسنا نیز در این جشنواره در بخش گزارش با اثر فرصت طلایی از دل تهدیدات نفت وگاز حائز رتبه دوم و برگزیده شد.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان بوشهر گفت: 20 هزار اثر از 6 هزار و 700 خبرنگار سراسر کشور به جشنواره ابوذر ارسال شده که نشان دهنده این است که رسانه های کشور گرفتار مارپیچ سکوت نشده اند.

مرتضی کارآموزیان بیان کرد: در حالی که تا سال 57 تنها 250 رسانه در سراسر کشور فعال و بیش از 150 مورد آن حکومتی بوده است، امروز تنها از استان بوشهر هزار اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است.

وی عنوان کرد: جشنواره ابوذر در دوره های پیش رو سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی را دنبال می کند و تا کنون 2 حوزه نخست اتفاقات خوبی رقم خورده است و خبرنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار ایسنا در جشنواره ابوذر بوشهر برگزیده شد

خبرنگار ایسنا در جشنواره ابوذر بوشهر برگزیده شد