مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-07اقتصادي

32 طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی شاهرود به بهره برداری رسیدند


فرماندار شاهرود با بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 32 طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی به بهره برداری رسیدند، گفت: برای این طرح ها 330 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

- ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی هفتمین روز دهه مبارک فجر سال جاری مراسم افتتاح طرح های بخش مرکزی طبق روال همیشگی برنامه ها با غبارروبی مزار شهدا آغاز شد، ابراز داشت: آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای شهر رویان و دیدار با خانواده شهید سیدعلی حسینی در این راستا صورت گرفت تا یاد و خاطره شهدا همیشه چراغ راهی برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت رسانی به مردم باشد.

وی ضمن بیان اینکه در این روز مبارک و خجسته به صورت کلی 32 طرح اقتصادی و عمرانی بخش مرکزی شاهرود به بهره برداری رسیدند، افزود: برای افتتاح این طرح ها اعتباری معادل 330 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی پنج طرح بخش مرکزی نیز در این روز مبارک آغاز شده است، ابراز داشت: کلنگ این طرح ها با اعتبار اولیه 200 میلیون تومان به زمین خوردند تا این مهم بتواند خدمتی را به مردم ساکن در این مناطق افزون کند.

جلالی بابیان اینکه چهار طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی به صورت نمادین امروز سه شنبه افتتاح شدند، تصریح کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر رویان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی شاهرود به بهره برداری رسیدند

32 طرح عمرانی و اقتصادی بخش مرکزی شاهرود به بهره برداری رسیدند