مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-07سياسي

پروژه «سد کوهبرد» کهگیلویه در سفر رییس جمهوری افتتاح می شود


دهدشت_ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از افتتاح پروژه «سد کوهبرد» با حضور رییس جمهوری خبر داد.

- دهدشت_ نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از افتتاح پروژه سد کوهبرد با حضور رییس جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد موحد عصر سه شنبه در بازدید مدیر کل دفتر امور آب کشاورزی وزارت کشاورزی از پروژه سد کوهبرد، آن را یکی از دغدغه های مهم و بحق مردم این منطقه دانست و افزود: امروز شاهد هستیم با تلاش همه عزیزان این پروژه در مرحله پایانی قرار دارد و در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور مدیر کل امور آب کشاورزی وزارت کشاورزی در بازدید از این پروژه تصریح کرد: امیدوارم آرزوی دیرین مردم این منطقه که همانا نتیجه بعد از سد و بحث انتقال آب به 350 هکتار سطح زیر کشت است، محقق شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده ابراز داشت: امیدواریم با انتقال آب به اراضی پایین دست، زمینه اشتغال و کشاورزی ایجاد شود.

موحد با اشاره به نزدیک بودن سد کوهبرد به مرکز شهرستان گفت: این پروژه جلوه های گردشگری خوبی هم دارد.

وی یکی از مهمترین اقدامات را، انتقال آب از این سد به مزارع پایین دست نام برد و خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح این امر نیز انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «سد کوهبرد» کهگیلویه در سفر رییس جمهوری افتتاح می شود

پروژه «سد کوهبرد» کهگیلویه در سفر رییس جمهوری افتتاح می شود