مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-07فرهنگي

آغاز طرح ملی آموزش «هنر برای همه» در بهبهان


سومین مرحله از طرح ملی آموزش هنر برای همه در شهرستان بهبهان با هفت رشته آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این طرح رشته های قالی بافی، خوشنویسی، فن بیان، تربیت مربی کودک، طراحی عمومی و تصویرسازی به صورت رایگان در این شهرستان به صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد.

کلیه هزینه ها و دستمزدهای این طرح ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد و هنرجویان و علاقه مندان برای فراگیری هنر هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهند کرد و به هنرجویان در پایان دوره گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

شهرستان بهبهان در جذب هنرجو در این طرح پس از شوشتر رتبه دوم را دارد و تا پایان دهه مبارک فجر در رشته های اعلامی همچنان ثبت نام انجام خواهد شد.

در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، آموزش هنر برای همه ـ طرح گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری ـ با شرایط زیر اجرا می شود: کلیه برنامه های مرتبط با این طرح بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

کلیه علاقه مندان می توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات کل و شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مربوطه و یا از طریق سامانه آموزش هنر برای همه جهت ثبت نام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی آموزش «هنر برای همه» در بهبهان

آغاز طرح ملی آموزش «هنر برای همه» در بهبهان