مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-07اقتصادي

مرکز اورژانس جنوب و جنوب شرق استان تهران در باقرشهر احداث می شود


کلنگ احداث مرکز اورژانس جنوب و جنوب شرق استان تهران به مناسبت دهه فجر در زمینی ر به مساحت 1600 مترمربع در باقرشهر بر زمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، به مناسبت ایام الله دهه فجر، پروژه های عمرانی، خدماتی شهرداری باقرشهر شامل اجرای آسفالت معابر سطح شهر، احداث زمین فوتبال و والیبال ساحلی، راه اندازی و تجهیز دارالقرآن عطر فاطمی، تکمیل و اجرای پروژه فاز دوم سایت اسکان اضطراری باقرشهر، بهسازی و بازپیرایی پیاده روهای سطح شهر و احداث پاتوق محله کوی دانش به بهره برداری می رسند.

افتتاح پروژه های دهه فجر در باقرشهر با اعتبار 15 میلیارد تومان محسن قضاتلو شهردار باقرشهر با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی، آماده سازی و آسفالت معابر خاکی شهرک دانش(چرم سازی) به متراژ بیش از 1000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان، تراش و روکش آسفالت محور شهید رجایی به متراژ بیش از 12000 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و تسطیع و تراشه کوبی معابر شهرک امیرکبیر به متراژ  2600 مترمربع و با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان اجرا شده است.

احداث زمین فوتبال و والیبال ساحلی وی یکی از وظایف مدیریت شهری را ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در رفاه زندگی شهروندان دانست و گفت: فراهم آوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اورژانس جنوب و جنوب شرق استان تهران در باقرشهر احداث می شود

مرکز اورژانس جنوب و جنوب شرق استان تهران در باقرشهر احداث می شود