مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-07بين الملل

پیام تسلیت امیر قطر به رییس جمهور ترکیه


امیر قطر در پی وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه و جان باختن هزاران نفر، به رییس جمهور این کشور پیام تسلیت فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل خبرگزاری آناتولی، دیوان امیری قطر در بیانیه ای اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ، جان باختن هزاران نفر از شهروندان ترکیه را در پیامی به رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: شیخ تمیم در پیامی به رییس جمهور ترکیه کشته شدن هزاران نفر از شهروندان این کشور در زلزله بامداد روز گذشته را تسلیت گفت و برای مجروحان و مصدومان این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

همچنین شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر خارجه قطر نیز در پیامی جداگانه جان باختن هزاران نفر از مردم ترکیه در زلزله روز گذشته را تسلیت گفت و از اعلام آمادگی دوحه برای کمک به آسیب دیدگان خبر داد.

گفتنی است، زمین لرزه ای مهیب به بزرگی 7.

8 ریشتری ساعت 04:17 بامداد دوشنبه بخش های وسیعی از جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند، این زمین لرزه تاکنون براساس آمار نهادهای رسمی دو کشور، در مجموع 4504 کشته برجای گذاشته است و امدادرسانی و خارج کردن زلزله زدگان از زیر آوار همچنان ادامه دارد.

زلزله دیروز شمال غرب سوریه و جنوب ترکیه به حدی شدید بود که مردم اکثر استان های سوریه به ویژه دمشق (پایتخت) با فاصله حدود 400 کیلومتری آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امیر قطر به رییس جمهور ترکیه

پیام تسلیت امیر قطر به رییس جمهور ترکیه