مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-07سياسي

مجوز فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران تمدید شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران دیدار و مجوز تمدید فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه را به وی تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا جان نثاری بعدازظهر سه شنبه در دیدار با اسقف اعظم ارامنه اظهار داشت: در نگاه ما همشهریان ارامنه انسان های شریف، خدوم، زحمت کش و در همه عرصه ها همراه مردم دیگر هستند.

وی ادامه داد: ما شهدای ارامنه ای داریم که جان خود را برای حفاظت از کشور فدا کرده اند و این بهترین دلیلی است که به ایرانی بودنمان افتخار کنیم و هیچگونه جدایی میان ما و هموطنان ارامنه در خدمت به کشور نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه از زندگی ادیان مختلف در استان خرسند هستیم، گفت: دنیا باید نحوه برخورد و زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در کنار یکدیگر را از مردم اصفهان بیاموزد.

هموطنان ارامنه برای حفظ ایران جان خود را فدا کرده اند و ایرانیان نیز متقابلاً به هموطنان ارامنه احترام می گذارند.

وی در رابطه با تمدید مجوز فعالیت شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، عنوان کرد: از زمانی که تیم مدیریت جدید در استان فعالیت خود را آغاز کرد برای تمدید مجوز شورای خلیفه گری ارامنه تلاش کردیم تا نهایتاً این خواسته ما و هموطنان ارامنه به ثمر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران تمدید شد

مجوز فعالیت شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران تمدید شد