مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:512023-02-07ورزشي

تساوی با نساجی عادلانه بود/ داور کار را خراب کرد


سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی حسینی عصر سه شنبه در نشست خبری بعد از بازی در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور با بیان این بازیکنان به رغم مشکلاتی که داشتیم، بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند، افزود: در نیمه دوم توانستیم در جو سنگین وطنی و هواداران پرشور نساجی بازی را برگردانیم.

وی درباره وضعیت بازی با انتقاد از اینکه بازی از دست داور خارج شده بود، اظهار داشت: بازی مقابل نساجی برای داور سخت بود و متأسفانه اواخر بازی پرتنش شده شود.

وی با اشاره به کسب بازی تساوی مقابل نساجی درباره وضعیت بازیکنان مازندرانی در فوتبال با اظهار اینکه مازندران از نظر ورزشی مستعد و جوانان مستعدی دارد، گفت: به دلیل آنکه از قبل نسبت به بازیکنان شناخت داشتم سعی کردم نگاه ویژه ای به بازیکنان مازندرانی داشته باشم.

حسینی با اظهار اینکه قضاوت و داوری از دست داور خارج شده بود، آن را سبب نارضایتی دو تیم دانست و گفت: به نظرم داوری در این بازی سخت بود و فشاری زیادی روی داور بود و کمک داور نیز کمک زیادی به داور نکرده بود.

وی با اشاره به نتیجه بازی یک بر یک در این مسابقه گفت: تیم پیکان موقعیت زیادی به دست تیم نساجی نداد هرچند این تیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی با نساجی عادلانه بود/ داور کار را خراب کرد

تساوی با نساجی عادلانه بود/ داور کار را خراب کرد