مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-07سياسي

تجلیل از فاتح نبل و الزهرا در اهواز


آیین تجلیل از مقام شامخ سردار شهید حاج علی محمد قربانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام الله دهه فجر آیین تجلیل از مقام شامخ سردار شهید حاج علی محمد قربانی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز سه شنبه 18 بهمن ماه سال 1401 همزمان با ایام رحلت جانسوز عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) از ساعت 19:30 آغاز می شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می یابند.

آیین تجلیل از سردار شهید علی محمد قربانی در اهواز، چهار راه آبادان، خیابان سلمان فارسی شرقی، بین خیابان شهید منصوری و خیابان شهید سلطانی، حسینیه سردار شهید مدافع حرم حاج علی محمد قربانی برگزار می شود که حاضران به این شهید مدافع حرم ادای احترام خواهند کرد.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در آیین تجلیل از سردار شهید علی محمد قربانی سخنران می کند و محمود یزدی از قاریان بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فاتح نبل و الزهرا در اهواز

تجلیل از فاتح نبل و الزهرا در اهواز