مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-07سياسي

آیت الله منتظری یکی از گزینه های آمریکا برای آینده ایران بود


من درباره آقای منتظری هم در کتاب و در جریان پرونده مک فارلین آورده ام که ایشان و بیت شان به عنوان یکی از گزینه های آمریکایی ها برای مسائل آینده ایران مد نظر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب مصاف با حضور عمادالیدن باقی نویسنده و پژوهشگر، سید محمدعلی ابطحی معاون و رییس دفتر سابق سید محمد خاتمی و سید جواد حسینی پژوهشگر و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه امام صادق روز گذشته دوشنبه 17 بهمن برگزار شد.

این کتاب به موضوع تقابل سه نفر از چهره های مطرح حوزه ها در دهه اول انقلاب اسلامی، یعنی آقایان شریعتمداری، منتظری و محمد شیرازی با انقلاب اسلامی مردم ایران و رهبری حضرت امام (ره) پرداخته است.

در ابتدای این مراسم سید مهدی دزفولی نویسنده اثر گفت: انگیزه تألیف و نگارش این کتاب در سال 1398 شروع شد و اینکه احساس می شد بخش مهمی از تاریخ دهه اول انقلاب که زمان مهم و کلیدی هم بوده است مورد غفلت واقع شده است و من تلاش کردم این مقطع مهم که در واقع تقابل برخی از چهره های روحانی و حوزوی با حضرت امام (ره) بوده است را بیان کنم و بگویم بر خلاف باور و تصور عده ای که گمان کرده و می کنند که انقلاب اسلامی، انقلابی بوده است که همه روحانیت و حوزه ها در آن نقش داشته اند و به تعبیر شریعتی روحانیت یک حزب تمام بوده، در واقع این طور نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله منتظری یکی از گزینه های آمریکا برای آینده ایران بود

آیت الله منتظری یکی از گزینه های آمریکا برای آینده ایران بود