مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-07سياسي

9.5 تن بذر گندم مرغوب در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان تولید شد


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان از تولید بیش از 9.

5 تن بذر گندم و 2800 تن بذر سیب زمینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر عباسی، ظهر سه شنبه در آیین بزرگداشت دهه فجر و افتتاح آزمایشگاه کشت بافت گیاهی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان مجموعه ای منسجم با امکانات، ظرفیت ها، زیرساخت ها و نیروی انسانی بسیار مناسب است.

وی مأموریت اصلی سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی را تولید محصولات فناورانه و انجام پژوهش خواند و گفت: حفظ و مدیریت ذخایر ژنتیکی، ترویج یافته های تحقیقاتی و ثبت و کنترل کیفی نهاده ها از جمله بذرها از وظایف این مرکز است.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان ابراز کرد: می توان این سازمان را مرکز آماد و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی برشمرد که باید ضمن آگاهی از نیازهای بهره برداران، ابزار علمی مورد نیاز برای آن ها را در اختیارشان قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین دیده بانی و آینده پژوه بودن از دیگر وظایف مرکز تحقیقات کشاورزی است تا بهره وری و وضعیت کشاورزی را نسبت به شرایط کنونی ارتقا دهیم و رویکردهای سال گذشته بر اساس این وظایف تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9.5 تن بذر گندم مرغوب در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان تولید شد

9.5 تن بذر گندم مرغوب در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان تولید شد