مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-07پزشكي

بیمه رایگان 81 درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه یک میلیون و 38 هزار نفر از جمعیت بیمه شدگان استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: 81 درصد از بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه به طور رایگان بیمه شدند.

- ایسنا/همدان مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه یک میلیون و 38 هزار نفر از جمعیت بیمه شدگان استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: 81 درصد از بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه به طور رایگان بیمه شدند.

دکتر فریبرز نیاستی سه شنبه 18 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 233 هزار نفر از جمعیت استان که اغلب هیچ بیمه ای نداشتند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 140 پزشک طرف قرارداد بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: این پزشکان از طریق نظام ارجاع بیماران را پذیرش می کنند.

نیاستی با تأکید بر رشد 60 درصدی پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت، افزود: در سال گذشته 96 پزشک با بیمه سلامت قرارداد داشتند که این میزان امسال به 140 پزشک رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیماران خاص از جمله تالاسمی، بیماران پیوندی و دیالیزی، هموفیلی و ام اس تحت پوشش صددرصدی بیمه سلامت قرار دارند، خاطرنشان کرد: در سال جاری بیماران صعب العلاج نیز اضافه شده به طوریکه 107 بیماری در لیست بیماری های صعب العلاج قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رایگان 81 درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در همدان

بیمه رایگان 81 درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در همدان