مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-07سياسي

پیش بینی 2000 میلیارد تومان بودجه ترافیکی برای سال آینده قم


شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری قم با افتتاح پروژه ها به دنبال امیدآفرینی در جامعه است، گفت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای مباحث ترافیکی در بودجه سال آینده شهرداری قم پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز سه شنبه 18 بهمن ماه در مراسم افتتاح و بهره برداری از 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد ریال که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: امروز در ایامی هستیم که اتفاقی بزرگ به نام انقلاب اسلامی در کشور رقم خورد.

  وی از انسجام و همدلی مردم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید این انسجام به گوش جوانان و نسل جدید برسد و تنها راه حل بیان آن به فرموده مقام معظم رهبری، جهاد تبیین است.

شهردار قم با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی برقراری عدالت است، عنوان کرد: اگرچه در مسیر انقلاب مشکلاتی ممکن بوده وجود داشته باشد، ولی هدف اصلی و نهایی برقراری عدالت است.

وی نهضت های 100 ساله تاریخی را مدنظر قرار داد و افزود: این نهضت ها به دلیل بحث های قومیت گرایی و موارد مختلف هیچ کدام نتوانستند به نتایج مطلوب برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 2000 میلیارد تومان بودجه ترافیکی برای سال آینده قم

پیش بینی 2000 میلیارد تومان بودجه ترافیکی برای سال آینده قم