مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-07سياسي

پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری به همت مضاعف نیاز دارد


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری، نیاز به همت مضاعف دارد، گفت: باید نسبت به حفظ حرمت و حیثیت و آبروی افراد اهتمام ویژه داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز سه شنبه (18 بهمن) طی سخنانی در آیین افتتاح 22 پروژه عمرانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: خدمت رساندن به مردم از بالاترین عبادت هاست؛ لذا ما نیز در این ایام فرخنده و مبارک اعیاد دینی و ملی باید همت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم مضاعف گردانیم.

رییس قوه قضاییه با تبیین و تشریح وقایع منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اتکاء به خداوند و اعتماد به مردم، این انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و تثبیت کردند و امروز در گوشه و کنار دنیا، انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: امام خمینی، اسلام ناب را احیا کردند و از زمان نهضت حضرت امام به این سو، گرایش به اسلام ناب در سراسر دنیا گسترش یافته است.

رییس عدلیه با اشاره به اقدامات تحولی صورت گرفته در سازمان ثبت گفت: سازمان ثبت مرتباً در حال پیشرفت و تحول است و مستمراً شاهد بروز نوآوری در این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری به همت مضاعف نیاز دارد

پیگیری و تکمیل مقوله حدنگاری به همت مضاعف نیاز دارد