مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-07سياسي

افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان


به منظور تلفیق دقت دانشگاه و سرعت صنعت در نظر داریم که اصفهان را به قطب نوآوری کشور تبدیل کنیم که دانشگاه صنعتی اصفهان می تواند محور این قطب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: هدف امام خمینی(ره) از انقلاب، فقط تغییر رژیم نبود بلکه هدف ایشان پایه گذاری یک تمدن نوین ایرانی اسلامی بود.

وی ادامه داد: در دهه های گذشته انقلاب اسلامی اتفاقات بسیاری را رقم زده که در جهان مطرح شده است اما همچنان با نقطه آرمانی انقلاب فاصله داریم؛ در همین راستا یکی از راه های رسیدن به تمدن اسلامی می تواند چنین اقداماتی باشد که به این دلیل به دانشگاه ورود کردیم.

طیب نیا افزود: قریب به 42 درصد از سرمایه گذاری خطرپذیر کشور، کمتراز یک میلیارد تومان است و این موضوع یعنی درخصوص نوآوری کار جدی انجام نگرفته است و لازم است که سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه در سال های گذشته فولاد مبارکه جای خود را در صنعت باز کرده است، گفت: برای رسیدن به شعار تمدن ایرانی-اسلامی ماموریت سنگینی را برای فولاد مبارکه قرار داده ایم و لازم است که فولاد مبارکه نقش تعیین کننده ای در مسیر رسیدن به این هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان

افتتاح مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه صنعتی اصفهان